{###_yoshiko/34/1724111347.mp3_###}


Lara Fabian/Broken Vow

Tell me her name
I want to know
The way she looks
And where you go
I need to see her face
I need to understand
Why you and I came to an end
Tell me again
I want to hear
Who broke my faith in all these years
Who lays with you at night
When I'm here all alone
Remembering when I was your own
Chorus
I'll let you go
Now that I found
A way to keep somehow
More than a broken vow
Tell me the words I never said
Show me the tears you never shed
Give me the touch
That one you promised to be mine
Or has it vanished for all time
Chorus
I close my eyes
and dream of you and I
And then I realize
There's more to life than only bitterness and lies
I close my eyes
I'd give away my soul
To hole you once again
And never let this promise end
Chorus


破碎的盟約

告訴我她的名字 我想知道 她的樣貌 你去了哪裡
我想見她 我想瞭解 為什麼我們會走到了盡頭 再告訴我 我想聽
是誰敲碎了我多年來的信念 是誰陪在你身邊 當我一個人孤孤單單的時候
曾經我是你的一切 我會放你走 我會讓你自由的飛
我為何還要緊緊地抓著問理由 我會讓你走
現在我懂得 如何去把握 而不是守著一個碎裂的承諾
說些我不曾說的話 流下你不曾為我流的淚 讓我感動 你曾承諾給我的永遠
或者一切一直都是幻影 我閉上雙眼 夢著你我 片刻間我恍然大悟
生命中除了謊言和痛苦還有更多 我閉上雙眼 我願意陪上生命 只願再被你擁抱
永遠不再讓承諾消失




前天亂轉看到流星花園正在播這首歌
杉菜看著愛上葉莎的道明寺的背景音樂

蠻好聽的
arrow
arrow
    全站熱搜

    小狐狸遊世界 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()